Antek jest stolarzem. Monika uczy w szkole garażowej w Zambii. Wiktor pracuje w domu dziecka. Ola jest mamą. A JAKA JEST TWOJA #MISJA?
Czas kampanii
Kampania społeczna pod hasłem „A JAKA JEST TWOJA #MISJA?” została przygotowana przez Salezjański Ośrodek Misyjny na Tydzień Misyjny 2016: rozpoczyna się 16 października, a kończy 29 października.
Odbiorcy
Grupą docelową kampanii są ludzie młodzi, aktywni, poszukujący, którzy poświęcają się pracy zawodowej i nie mają czasu, by zatrzymać się i zastanowić nad sensem życia.
Cel kampanii
Założeniem kampanii jest zachęcenie ludzi do poszukiwania i określania swojej życiowej misji oraz do większego zaangażowania w sprawy misji w najbiedniejszych częściach świata.
Media tradycyjne
Kampania będzie realizowana w telewizji, prasie, radiu i Internecie. W telewizji pojawi się 30-sekundowy spot ukazujący pracę misjonarzy, misjonarek i wolontariuszy świeckich, których misją jest pomoc najuboższym.
Media społecznościowe
Kampania społeczna zostanie również poprowadzona w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTube, SnapChat. Pod hasztagiem #misja pojawią się materiały dotyczące kampanii oraz zdjęcia osób, które odnalazły swoją misję. Każdy będzie mógł odpowiedzieć na hasło „A JAKA JEST TWOJA #MISJA?” i zamieścić swoje zdjęcie z kartką i hasłem #misja mąż/aktor/piłkarz/menager.
Przyłącz się
Zachęcamy do włączenia się w kampanię społeczną w dowolnej formie: udostępnienie przygotowanych materiałów, promowanie kampanii lub wzięcie udziału w „wirusowej” akcji (#misja) w mediach społecznościowych.
Więcej informacji na stronie: www.misjesalezjanie.pl