logo
Poniedziałek, 29 kwietnia 2024 r.
imieniny:
Hugona, Piotra, Roberty, Katarzyny, Bogusława – wyślij kartkę
Szukaj w

Posłuchaj Radyjka
kanał czerwony
kanał zielony

Drukuj

Parafialne kolonie w Murzasichle

W dniach 25 czerwca – 3 lipca 2016 roku odbyły się kolonie parafialne organizowane po raz kolejny przez parafię Miłosierdzia Bożego w Pabianicach.

Uczestnikami były dzieci i młodzież z całych Pabianic. Kierownikiem kolonii był ks. Marcin Pawłuszewicz.

W tym roku na kolonie pojechało 51 uczestników pod czujnym okiem 8 wychowawców-wolontariuszy. Podobnie jak w poprzednim roku nocowaliśmy w domu wczasowym „Halny” w Murzasichle.

Organizowaliśmy dzieciom wycieczki w góry: na Halę Gąsiennicową, Czarny Staw Gąsienicowy, Rusinową Polanę, Morskie Oko oraz byliśmy również na Słowacji w Dolinie Białej Wody. Chodziliśmy również na piesze wyprawy po okolicy oraz do Małego Cichego. Czas wypełniony był również różnymi atrakcjami i formami aktywnego spędzania czasu: wspólne gry i zabawy m.in. (poranna rozgrzewka, piłka nożna, jogging, zabawy z chustą animacyjną Klanzy), dyskoteki, wspólne granie i śpiewanie. Byliśmy również na nowo otwartych Chochołowskich Termach, w domu św. Jana Pawła II w Wadowicach, w Kalwarii Zebrzydowskiej oraz w kopalni soli w Wieliczce.

Dbaliśmy również o rozwój duchowy uczestników. W codziennym planie nie zabrakło oczywiście Mszy Świętej i Adoracji Najświętszego Sakramentu w pięknych Kościołach w Murzasichle, Małym Cichym, Wiktorówkach i na Krzeptówkach. Były również codzienne spotkania w mniejszych grupach, w których głównie medytowaliśmy Ewangelię, ale także rozmawialiśmy na tematy wiary, wspólnie odmawialiśmy Różaniec i Koronkę do Bożego Miłosierdzia.

Nie zabrakło rozmów na tematy nurtujące dzisiejszą młodzież (różne zniewolenia i sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach, o roli rodziny i przyjaźni w życiu).

Był to niewątpliwie czas wypoczynku, który zostanie na długo w pamięci uczestników, jak i wychowawców. Dziękujemy Panu Bogu za wspólnie spędzony czas.